בעלי מקצוע רבים משקיעים אלפי שקלים ויותר בבניית אתר אינטרנט נהדר לעסק שלהם, אולי אפילו דף פייסבוק אטרקטיבי וכן בבניית תשתיות נוספות נהדרות שיקדמו את העסק אונליין, יחברו את הקהל אל בעל העסק ובסופו של דבר גם יעזור להביא לקוחות חדשים ולהגדיל את ההכנסות בעסק. כדי לעשות זאת צריך להשקיע גם בפרסום ולא רק בתשתית טובה. פרסום מאמרים אם כן היא טכניקת פרסום מובילה כיום והיא יכולה לסייע לנו במגוון רחב של דברים, גם כאלה הקשורים למוניטין שלנו, למיתוג העסק וכמובן גם לצרכי פרסום.
כיצד פרסום מאמרים באינטרנט יכולים לעזור לכם?
- מוניטין ויחסי ציבור – תארו לכם שיהיו מאות או אלפי מאמרים ברחבי הרשת תחת השם שלכם/של העסק שלכם ומקשרים לאתר שלכם. זה אומר עשרות אלפי אנשים הנחשפים לשם שלכם ושל העסק שלכם ואם המאמרים הם טובים ומועילים אז הייחוס שתקבלו יהיה חיובי – הקהל יתחבר אליכם, ירצה לקרוא עוד מאמרים שלכם ואולי אפילו יכנס לאתר שלכם.
- הבאת תנועה לאתר – גולשים רבים נכנסים לקישורים היוצאים מתוך מאמרים המובילים לעמוד אחר בנושא שהם רוצים לקרוא. כמו כן גם קישורים לאתר הלקוח הנמצאים בתיאור הכותב מתחת למאמר יכולים להוביל אנשים אל האתר שלכם בהנחה שהמאמר היה מועיל והם ירצו ללמוד עליכם יותר או לקרוא עוד תכנים שלכם. ככל שיש יותר מאמרים שלכם באתרים טובים ברחבי הרשת כך כמות התנועה שתגיע אליכם יותר גדולה.
- קידום אורגני – חלק אינטגרלי ובלתי נפרד מכל עבודת קידום אתרים היא פרסום מאמרים ויצירת קישורים לאתר המקודם. גוגל מתייחסת לקישורים הללו כהמלצות וכאשר יש הרבה המלצות טובות על אתר מסוים הרובוט של גוגל מבין כי מדובר באתר טוב ונותן לו נקודות זכות נוספות שעשויות להוביל אותו גבוה יותר בתוצאות החיפוש. נסייג ונאמר כאן שבעדכוני גוגל האחרונים החל גוגל לשים דגש יותר על חשיבות איכות הקישור מאשר על כמות הקישורים ולפני שאתם מתפזרים עם קישורים מרחבי הרשת חשוב ללמוד נושא זה לעומק.
עובדות חשובות לגבי פרסום מאמרים ברשת:
כאשר אתם באים להשתמש בכוח העצום של פרסום מאמרים ברשת לטובת קידום המוניטין שלכם, קידום האתר שלכם בגוגל והגברת החשיפה למותג שלכם חשוב לדעת כמה דברים. ראשית – מאמרים באיכות ירודה יכולים לפגוע במוניטין שלכם במקום לתרום לו. כלומר, למרות שמדובר במאמרים שהולכים לפיזור ברשת והם לא חייבים להיות מושקעים כמו מאמרים שהולכים לתוך האתר שלכם. מומלץ לדאוג לסטנדרט מסוים של איכות. לכל הפחות מאמר כזה שיהיה מנוסח היטב, בשפה ממוצעת, שמדברת אל הגולש בגובה העיניים וכמובן תוכן מועיל שעונה על השאלה או מה שכתוב בכותרת.
המלצות נוספות:
- אל תפרסמו בכל אתר שמציע לכם לפרסם בחינם את המאמרים שלכם. בחנו היטב את האתרים הללו ועשו שימוש גם בכלי פרימיום לבחינת איכות של אתרים שונים. לקשר לאתר שלכם מאתר מלא בספאם עשוי להזיק לכם במקום להועיל.
- לא להגזים עם כמות הקישורים – כאשר יש יותר מדי קישורים מתוך המאמר גוגל לא רואה את זה בעין יפה. יתרה מכך גם מרבית אתרי המאמרים ובכלל אתרים מובילים לא יאשרו לכם להכניס יותר מ2-3 קישורים מתוך המאמר לאתר שלכם.
- פרסמו במגוון רחב של אתרים – אל תגזימו עם פרסומים באתרים באיכות נמוכה אולם השתדלו לגוון בפרסום באתרים שונים ולא רק באתר אחד או שניים אחרת התרומה של פרסומים אלו תהיה מוגבלת.
לסיכום; פרסום מאמרים ברשת יכולים להיות טכניקת פרסום נהדרת לבעלי עסקים רבים, במיוחד עצמאיים המקדמים את האתרים שלהם בעצמם ורוצים לייצר חשיפה נוספת לעסק.
פרסום מאמרים וכתבות
מעוניינים לפרסם מאמר באתר המלצה?
חייגו 0722-400-400
או שלחו מייל ל info@hamlatza.co.il ונחזור אליכם בהקדם
נושאים נוספים באתר "המלצה" שאולי יעניינו אתכם: