כיצד ניהול מוניטין ישפר את מה שהלקוחות חושבים עלי?

איך משפרים את מה שהלקוחות חושבים עלי? ניהול מוניטין הוא העולם המתאים עבור כל בעלי ומנהלי העסקים והחברות במשק.
בעזרת ניהול מוניטין ניתן לשפר את המוניטין עליכם בגוגל וברשתות החברתיות, אלו ישפיעו במידה משמעותית על המחשבות והקונוטציות של הלקוחות בכל הנוגע אליכם ואל השם שלכם.

מה הלקוח רוצה? קודם כל מוניטין חיובי!

אחד הדברים הקשים ביותר הוא לדעת מה אחרים חושבים עליכם, ניהול מוניטין מסייע לכם להבין בדיוק מה הרשת חושבת עליכם וכיצד משפרים את המצב הקיים.
אחרי שהכרתם את הקהל שלכם ואפילו אם יצרתם קהילה סביב העסק שלכם – קשה לדעת מה הלקוחות חושבים עליכם, גוגל והרשתות החברתיות יסייעו לכם ובעיקר ללקוחות הפוטנציאליים שלכם, לעצב את התדמית עליכם באמצעות תוצאות חיפוש שעולות כאשר מחפשים את שמכם.
כל מה שהלקוחות כתבו עליכם באינטרנט יופיע לגולשים הרבים המתחילים את החיפוש עליכם בגוגל ולאחר מכן גם ברשתות החברתיות, מנוע החיפוש של גוגל סורק את האתרים ומציג בצורה בולטת מאוד את הדעות של האינטרנט עליכם, אלו יעצבו את הדעות והמחשבות עליכם.

ללקוח צרכים רבים, מבין מאפיינים רבים שחשוב לדאוג להציג בפני הלקוח, עומד המאפיין החשוב ביותר: מוניטין עסקי.
בעידן הדיגיטלי המוניטין העסקי נקבע באינטרנט, כל מידע שעולה עליכם ימצב את התדמית שלכם ויציג את מה שהלקוחות חושבים עליכם, תוצאות שלא מושכות את העין עלולות להרחיק את הלקוחות ולגרום להם לא להתעניין בכם ותוצאות שליליות ירחיקו את הלקוחות מכם במהירות רבה.

תוצאות שליליות בגוגל על העסק
אחת הבעיות המרכזיות של עסקים וחברות בכל הגדלים ומכל ענפי המשק היא מוניטין שלילי, באמצעות אזכורים שליליים הכוללים את שם העסק או שם הבעלים/מנהלים בכירים, כל עסק יכול לפתח מוניטין שלילי ברמות משתנות.
אזכורים שליליים בגוגל יכולים להופיע בגוגל בצורות רבות, אחת הצורות הנפוצות ביותר לאזכורים נגטיביים על עסק הן ביקורות שליליות, ביקורות של לקוחות שאינם מרוצים מהשירות, מוצר או תפעול – ביקורות אלו מגיעים מגוגל ביזנס ואתרי ביקורות נוספים ויוכלו להכריע את עתידכם העסקי.
מלבד ביקורות ישנן תוצאות חיפוש שליליות בגוגל נוספות שיכולות לפגוע בכם, בין היתר פסקי דין על שמכם היוצרים קונוטציות של הסתבכות משפטית, כתבות שליליות על שם העסק/חברה או על שם דמות מוכרת/בכירה המזוהה אתכם, פוסטים עליכם מהרשתות החברתיות השונות, סרטונים לא מחמיאים הכוללים את שם העסק, תמונות לא מחמיאות ואזכורים שליליים רבים נוספים.

איך מטפלים בתדמית ברשת? ניהול מוניטין באינטרנט!
בכל מצב של מוניטין משעמם ולא מושך או במצב של מוניטין שלילי – חייבים לטפל בהקדם, כל הזנחה תוביל להברחת לקוחות פוטנציאליים ולירידה במכירות.
מומחה לניהול מוניטין וצוות הדיגיטל יוציאו לפועל תכנית שיווקית דיגיטלית שהותאמה במיוחד עבור כל עסק ובהתאם לכל מצב, באמצעות כלים דיגיטליים מותאמים ניתן יהיה לדחוק את התוצאות השליליות ולא הרצויות ולבנות עבורכם תדמית חדשה המתאימה לצרכים העסקיים שלכם.

האזכורים החיוביים החדשים ידחקו את האזכורים הלא רצויים אל העמודים האחוריים, גולשים שיחפשו את שמכם יחפשו מידע בולט עליכם ובעיקר בעמוד הראשון של גוגל, לאחר עבודת ניהול המוניטין ועם תחזוקה קבועה תוכלו לשמור על מוניטין חיובי, מושך ומותאם.

המלצות טיולים בארץ
רישום עסקים לאתר
המלצות טיולים בארץ
המלצות טיולים בחול
רישום המלצה חדשה