בעולם דיגיטלי השירותים האוטומטיים הפכו לחלק בלתי נפרד מפעולות של העסקים, אוטומציה לעסק מחייבת לצורך הישרדות ויכולת תחרות מול המתחרים בענף שלכם.
כיצד הפכה אוטומציה שיווקית לחובה לעסקים קטנים וחברות גדולות? איך אוטומציה תשפר את העסק? ולמה חשוב לקחת מומחה אוטומציה מנוסה?
מעט מאוד עסקים בישראלים אינם זקוקים לשירותי אוטומציה שיווקית (Marketing Automation), בעשור האחרון עולם האוטומציה הוכיח עליונות עם אפשרות לקשר בין מערכות שונות של העסק לביצוע פעולות אוטומטיות ללא מגע יד אדם וכן לספק מערכות אוטומציה מבוקשות כדי לשפר את היכולת של העסק להתמודד עם העידן הדיגיטלי שנע בקצב מהיר.
מגפת הקורונה האיצה תהליך שהיה אמור לקחת מספר שנים תוך כמה חודשים וכיום עסקים רבים מבינים את המשמעות של עבודה מרחוק, אך יותר מכך גם את הערך של אוטומציה דיגיטלית המאפשרת לעסק להתמודד עם דרישות וצרכים שלא היו קיימים לפני עשור ויותר.
עסקים שימשיכו לפעול בשיטות ישנות שאינן אוטומטיות לוקחים סיכון שהמתחרים שלהם בענף ישאירו אותם הרחק מאחור.
קישורים ומערכות
מומחה לאוטומציה יוכל לדאוג לקשר בין מערכות פנים וחוץ עסקיות, מערכות אלו "ידברו" אחת עם השנייה וידעו להעביר פעולות ואף להזין ולטיב נתונים באופן אוטומטי.
יחד עם המערכות הקיימות איתן אתם משתמשים במסגרת העסק או החברה שלכם, בשנים האחרונות מערכות אוטומציה רבות נכנסו לשוק ומשדרגות משנה לשנה.
מערכת אחת בולטת שהפכה ללהיט בשנים האחרונות היא צ'אט בוט בפייסבוק וברשתות חברתיות נוספות, צ'אט בוט חכם ואוטומטי מהבצע פעולות רבות ומשוחח עם המשתמשים על נושאים מגוונים, מתזכר לגבי אירועים, מעביר מסרים בטקסט ובתמונה ומשפר תהליכים עסקיים רבים בעסק שלכם באמצעות שיחות ממוסגרות ומתויגות.
מערכות נוספות מעולם האוטומציה: שליחת SMS אוטומטי ללקוחות (מבצעים, עדכון על תור או הזמנת שולחן ועוד), ניוזלטר לשליחת מיילים שיווקיים בדוא"ל, מזכירה אוטומטית המעדכנת שיחות ישירות למייל ומערכות אוטומציה נוספות.
יתרונות אוטומציה לעסקים
ככל שתגבירו את היכולות האוטומטיים שלכם כך תוכלו לשפר את העסק, למשוך יותר לקוחות, למכור יותר, לצבור יותר אהדה ברשת, להעביר מסרים בצורה טובה יותר וכן לייעל תהליכים רבים המבוצעים ע"י גורמי אנוש.
בין יתרונות האוטומציה: עבודה ללא הפסקה או מנוחה, שיפור שירות הלקוחות, שיווק וקידום מכירות, פעולות תפעוליות אוטומטיות, ייעול שיטת עבודה ותהליכים פנים עסקיים/ארגוניים והעברת עובדים לביצוע משימות מורכבות יותר.
מומחה לאוטומציה
כדי להתאים את האוטומציה למידות והצרכים שלכם, מומלץ לבחור במומחה מנוסה לאוטומציה.
מומחה האוטומציה ייבחן את הדרישות והצרכים שלכם ויידע להתאים את הקישורים והמערכות בהתאם לכל המאפיינים העומדים לרשותו, לרבות התקציב אותו אתם מעמידים לרשות האוטומציה השיווקית.
ככל שמומחה האוטומציה יהיה מנוסה יותר כך ניתן יהיה להתאים את האוטומציה אליכם בצורה טובה יותר וכן להוריד משמעותית את הסיכוי לטעויות ושגיאות אוטומטיות במערכות שעלולות להזיק במקום לסייע.