עסקים רבים בוחרים באוטומציה לביצוע פעולות אוטומטיות בעסק, האוטומציה משפרת תהליכים ומאפשרת לעסקים להתחרות בעדין דיגיטלי תחרותי.
איך הפכה אוטומציה למבוקשת בקרב עסקים בכל הגדלים והתחומים? ואילו סיבות מובילות עסקים לבחור בפועלות אוטומטיות לעסק.
עסקים קטנים וחברות גדולות: ביקוש גדול לאוטומציה שיווקית-עסקית
האוטומציה שהוגדרה במשך שנים כלהיט מבוקש עבור עסקים קטנים ותאגידי ענק, הפכה למצרך בסיסי עבור מרבית העסקים במשק.
באמצעות קישורים בין מערכות וכן מערכות אוטומציה, ניתן לחזק כל עסק וחברה בתחומים רבים: שירות, תפעול, קידום מכירות, שיווק ופעולות מרחוק.
בעלי עסקים ומנהלים בחברות השונות אינם בוחרים כך סתם באוטומציה, הסיבות לביצוע פעולות אוטומטיות בעסק הן רבות ואלו מאפשרים לשרוד בענף תחרותי, להתחרות בצורה טובה מול המתחרים ואף לצמוח ולגדול מבחינה עסקית.
משפרים את שירות הלקוחות והתפעול בחברה
לאוטומציה תפקידים רבים, אחת הסיבות העיקריות שבגללן עסקים מכל ענפי המשק בוחרים באוטומציה היא האפשרות לשפר את השירות והתפעול בעסק. יש המון כלים שבאמצעותם ניתן לבצע אוטומציה כגון זאפייר וגם כמובן אינטגרומט, והרבה פלטפורמות החלו להציע התממשקויות בצורה אוטומטית.
המערכת הבולטת ביותר כיום בעולם האוטומציה המאפשרת לשדרג את השירות בעשרות מונים היא מערכת הצ'אט בוט בפייסבוק, צ'אט בוט המשוחח שיחות ממוסגרות ותפקידו לספק תשובה למאות ואלפי אנשים ברגע, בנושאים מרובים, ללא המתנה, מתן מידע מדויק, הפניות לאזורים המדויקים בדף הבית ועוד.
יחד עם קישור בין מערכות שונות ניתן בנוסף גם לייעל את התפעול בחברה, עבודות שבוצעו בעבר באמצעות הגורם האנושי יוכלו לעבור לפעולות אוטומטיות ללא צורך במגע יד אדם.
את העובדים שכבר לא מבצעים פעולות "פשוטות" ניתן להעביר לתפקידים מורכבים ומאתגרים יותר ובכך לשפר לייעל תהליכי פנים להתפתחות עתידית וצמיחה עסקית חשובה.
קידום מכירות ושיווק אוטומטי
אוטומציה שיווקית מאפשרת לעסקים לשלוט טוב יותר ביכולות העברת מסרים בעידן הדיגיטלי, מכוון ומרבית הפעילויות עברו לרשתות החברתיות האוטומציה השיווקית מאפשרת גם לשדרג את השיווק בעסק שלכם באמצעים שונים.
באמצעות מערכות האוטומציה השונות תוכלו להגדיר אילו מסרים שיווקיים יעברו, באילו מצבים, אילו מכירות לקדם, מה לבצע כדי לחזק את הקמפיין השיווקי שלכם, קידום מבצעים ופעולות שיווקיות וקד"מ נוספות.
בנוסף, אוטומציה שיווקית תשפר את האפשרות להשיג יותר לידים ובכך להגדיל את המכירות.
אוטומציה שיווקית יכולה להיות באמצעות מסרים ברשתות החברתיות, בדוא"ל ובאמצעות מסרונים (SMS).
פעולות מרחוק בעידן דיגיטלי
מספר שנים טרם מגפת הקורונה, עסקים רבים הבינו שהעתיד מכוון לכיוון אחד ברור: עבודה ופעולות מרחוק.
לקוחות רבים אינם מעוניינים להגיע ישירות לסניפים או למשרדי החברה, בעידן הדיגיטלי ויחד עם הרשתות החברתיות המהלכים האוטומטיים המהירים משחקים תפקיד משמעותי.
מגפת הקורונה עצרה את המשק הישראלי והבינלאומי ובהתאם להגבלות השונות, את מרבית הפעולות ניתן היה לבצע רק באמצעות פעולות מרחוק וברובן פעולות דיגיטליות – האוטומציה השיווקית קפצה מדרגה נוספת וכיום הפכה לחובה לעסקים שאינם מעוניינים רק לשרוד אלא גם להתחרות ולאפשר גם פעולות מהירות, מדויקות וללא צורך להגיע פרונטלית.