טיפים לפרסום בגוגל עסקים

 

טיפים לפרסום בגוגל עסקיםאחד הכלים החשובים ביותר עבור עסקים, בפרט עסקים בינוניים וקטנים, הוא גוגל עסקים. מדובר בכלי נוסף שפיתחה חברת גוגל במהלך השנים במטרה לעזור לבעלי עסקים לפרסם את העסק שלהם בצורה אפקטיבית במנוע החיפוש.

 

המטרה של גוגל, היא לפרסם עסקים בסדרי גודל שונים, על מנת שיזכו לחשיפה וימשכו אליהם גולשים, אשר יהפכו ללקוחות בשלב כזה או אחר. לכן היא מייצרת כלים אינטרנטיים שונים, אשר מטרתם, להגדיל את החשיפה, להפוך אותה אפקטיבית ומשמעותית, ולספק לגולשים אפשרות להגיע לכל עסק רלוונטי, בין אם זה באופן ישיר ובין אם זה דרך ביטויים שונים שקשורים לעסק ולתחום העיסוק שלו.

מה זה גוגל עסקים?

גוגל עסקים הוא כלי חינמי, בעזרתו יכולים בעל עסק או בעל מקצוע, להגביר את הנוכחות שלהם ברשת באמצעות כלים מסוימים, אשר מספקים לגולשים מידע על הנוכחות הפיזית של העסק, מה שמוכר בשם חיפוש לוקאלי.

 

הרעיון הוא פשוט. הרבה מאוד מהחיפושים בגוגל נעשה דרך מה שמכונה חיפוש לוקאלי, חיפוש על בסיס אזור או עיר. נניח "אינסטלאטור במרכז" או "אינסטלאטור בתל אביב" אם מעוניינים לחפש באופן יותר ספציפי. לכן, בעלי עסקים ומקצוע, ירצו למקד את הפרסום שלהם באופן נקודתי לוקאלי, על מנת לאפשר לגולשים להיחשף ולהגיע אליהם בצורה ישירה ומהירה.

 

פרסום עסקים באופן לוקאלי, מספק כלים לפרסום הרבה יותר ממוקד. הרי, אין טעם שאינסטלאטור באילת יפרסם את עצמו אך ורק תחת ביטויים כלליים של אינסטלאטורים, מאחר והוא ירצה שלקוחות בעיר יכירו אותו, ולא לקוחות שאינם יכולים להיעזר בשירותיו. זה נכון גם לגבי מקרים פחות "קיצוניים". נניח אינסטלאטור ברמת גן, אשר מתמודד עם שוק גדול, ירצה לפרסם את עצמו באופן לוקאלי, ספציפי, בשביל לקבל חשיפה משמעותית באזור שלו, אל מול בעלי מקצוע אחרים.

 

צריך לומר, פרסום עסקים באופן לוקאלי, לא חייב להיות אך ורק סביב מיקום פיזי מסוים. הרבה מאוד עסקים ובוודאי בעלי מקצוע שעובדים באזורים וערים שונים, ירצו לפרסם את עצמם במספר מקומות ולא רק במקום אחד, בשביל לקבל חשיפה בקרב הקהל המקומי ובקרב כל מי שמחפש בעלי מקצוע באותם אזורים.

 

איך מפרסמים בגוגל עסקים?

לרוב, עסקים שעובדים עם כלי קידום אתרים שונים או נרשמו בעבר לשירותים שונים של גוגל, כבר רשומים בגוגל עסקים, אך במידה ולא, ניתן לבדוק זאת דרך הכלי, אז אפשר לבצע רישום בצורה פשוטה וחינמית.

 

לאחר מכן, הדבר הראשון שצריך לעשות זה לבדוק את המידע שמופיע בכרטיס של העסק. זאת על מנת לאמת אותו. יש לבחון שהכתובת נכונה, פרטי התקשרות, שעות פתיחה ועוד. חשוב לבדוק שהמפה אשר מופיעה לצד העסק, היא נכונה על מנת שהגולשים ידעו איפה העסק ממוקם וכיצד ניתן להגיע אליו בצורה נכונה.

 

דבר שני שרצוי מאוד לעשות, אפשר להוסיף אזורי שירות שונים. כך, בעלי מקצוע שעובדים בפריסה רחבה ולא נקודתית, יוכלו להציג את עצמם במגוון מקומות ולא רק בנקודה ספציפית.

 

דבר שלישי, רצוי להוסיף תמונות, בין אם זה של שירותים, מוצרים, עבודות, ואם מדובר על חנות או משרד, מוטב גם להוסיף תמונה של המקום. כך הגולשים ידעו לאן הם מגיעים ומה הם יכולים לקבל במקום. כמובן שהתמונות צריכות להיות באיכות גבוהה, וכן רצוי לציין קטגוריות שונות, כך יהיה ניתן להגיע אליהן גם בעזרת חיפושים משניים

דבר רביעי, פרסום עסקים בגוגל ובכלל, מתבצע בצורה טובה כשהמידע אמין, רלוונטי, ויכול לספק לגולשים את כל המידע המדויק על המקום.

 

המלצות טיולים בארץ
המלצות טיולים בארץ
רישום עסקים לאתר
רישום המלצה חדשה
המלצות טיולים בחול