כל בעל עסק, בעל מקצוע, רוצה ליהנות מחשיפה אופטימאלית ואפקטיבית, על מנת שיוכלו להגיע אליו לקוחות רבים ככל שניתן. לשם כך, הוא יהיה מוכן להשתמש בכל כלי פרסומי שעומד לרשותו באינטרנט. זה יכול להיות דרך אתר אינטרנט משלו, פרסום בגוגל, פרסום בפייסבוק, וכן זה יכול וצריך להיות באמצעות אינדקס עסקים.
הרבה פעמים בעלי עסקים ובעלי מקצוע, נוטים לבחור רק באופציות של פרסום בגוגל או פייסבוק ומסתפקים בכך בשביל לפרסם את העסק שלהם, מוצרים ושירותים שהם מייצרים ו/או משווקים. גם אם מדובר בכלי פרסום מאוד אטרקטיביים ואיכותיים, עדיין זה לא מספיק ולא תמיד משיג את התוצאות הרלוונטיות. הדבר הנכון לעשות הוא לוותר על שום אופציה נוספת לפרסום, בוודאי לא כשמדובר על אופציה מסוג של פרסום באינדקס עסקים ובעלי מקצוע ברמה גבוהה.
לפני שנסביר מה פרסום באינדקס עסקים יכול לתת, חשוב לציין, כמו במקרים רבים אחרים, הפרסום יכול לייצר תוצאות חיוביות ואיכותיות, בתנאי שמשקיעים בו בצורה נכונה. לכן, גם אם זה לכאורה נתפס פחות "סקסי" או פחות "משמעותי" מפרסום בגוגל או פייסבוק, לא רק שזה לא נכון בהכרח, אלא שאם יוצרים פרסום חכם, אזי אפשר ליהנות מתוצאות איכותיות מאוד שיקדמו את העסק ויביאו להצלחתו בקרב קהלים שונים.
בשביל להבין איך יוצרים פרסום במסגרת של אינדקס עסקים, צריך להבין תחילה מה זו הפלטפורמה הזאת וכיצד היא משרתת בעלי עסקים ובעלי מקצוע בכל התחומים, בכל הרמות, לא משנה אם מדובר בעסק קטן או גדול, בעל מקצוע שעובד באופן לוקאלי, מקומי, או בפריסה ארצית.
אינדקס עסקים משמעותו, אתר אינטרנט אשר מפרסם עסקים ובעלי מקצוע בכל התחומים, על פי חלוקה לקטגוריות, ולא פעם גם על פי חלוקה של אזורים וערים, באופן מאוד ממוקד.
למשל, אם ברשותכם עסק למכירת בגדים, אזי שאתם יכולים לפרסם את עצמכם באינדקס, תחת קטגוריה של חנויות בגדים, כמו כן תחת קטגוריות או תתי קטגוריות נוספות שקשורות לתחום (בגדי ספורט, בגדי ערב, בגדים לילדים, בגדים למבוגרים וכדומה), הפרסום מתבצע כאמור גם על פי אזור ומיקום, והוא כולל את כל המידע הרלוונטי אודות החנות, שעות הפעילות, פרטי התקשרות, מוצרים ושירותים שהיא משווקת, ועוד. הפרסום גם יכול לכלול גם תמונות, ועוד סוגים שונים של פריטים רלוונטיים לגולש.
חשוב להבהיר, כל אינדקס עסקים מציע מסלולים שונים לפרסום. המסלול הבסיסי הוא חינמי, אך ישנם מסלולים בכסף שמספקים הרבה יותר אפשרויות ותנאים. כולל אפשרות לפרסם מאמרים מקצועיים, לקבל פרסום בעמוד הבית של האתר, לקבל קדימות על פני מתחרים, לאפשר ללקוחות לכתוב המלצות, לפתח אתר או מיני אתר ועוד. רצוי מאוד לבחון את המסלולים השונים, כמה הם עולים ומה הם מספקים. לעיתים הפרסום בכסף דרך אינדקס עסקים יכול להיות זול ומשתלם יותר, מאשר פרסום בגוגל או בפייסבוק.
יהיו שיטענו שפרסום באינדקס עסקים לא מתאים ולא רלוונטי כיום, כשיש כלים ואמצעים הרבה יותר מתקדמים ואיכותיים לפרסום. זו טעות. דווקא היום הפרסום באינדקס מסוג זה, הוא רלוונטי, יעיל ויכול להועיל להצלחה של העסק.
ראשית, הרבה מאוד גולשים כן מחפשים עסקים ובעלי מקצוע דרך אינדקסים. זה הרבה יותר קל, הרבה יותר נוח, פשוט וממוקד. זה חוסך את זמן החיפוש במנגנונים שהם הרבה פחות מסודרים וממוקדים.
שנית, כפי שיכולנו לראות, פרסום באינדקס עסקים נותן הרבה מאוד כלים ויכולות, דברים שבאים לידי ביטוי בסופו של דבר, לא רק באינדקס עצמו אלא גם במנוע חיפוש של גוגל, לכן הרווח הוא כפול. מאחר והמפעילים של האינדקס מכירים בחשיבות של הקידום בגוגל, אז הם דואגים שעמוד העסק המוקדם באינדקס, יזכה גם לקידום בגוגל במנוע הכללי.
שלישית, הרבה פעמים מידע שמופיע במקומות בולטים באינדקס עסקים, נקלט גם בגוגל במקומות בולטים, למשל מידע על עסק או על תחום מסוים. לכן, ככל שמקדמים את העסק בצורה בולטת יותר באינדקס, אז זוכים לחשיפה גם במנוע חיפוש במקומות רלוונטיים.
ארבע, צריך לזכור, הפרסום בגוגל או פייסבוק עולה הרבה מאוד כסף, דורש הרבה מאוד זמן השקעה, ולעיתים מדובר בפרסום לטווח זמן מאוד קצר. אם רוצים ליהנות מפרסום לטווח ארוך, צריך להשקיע בו יותר זמן וכסף. לעומת זאת פרסום באינדקס עסקים הוא לאורך תקופה ארוכה ויחסית דורש זמן תחזוקה מאוד קצר. ברגע שהפרסום עולה, לא צריך כל הזמן בשביל לקדם אותו.
חמש, היום האינדקסים מציעים הרבה מאוד כלים ואפשרויות ליהנות מפרסום אשר יוצר לעסק או לבעל המקצוע שם של מומחים בתחום. דבר שיכול לעזור לקדם אותם בצורה יפה ברשת ומחוצה לה.
לסיכום, פרסום דרך אינדקס עסקים הוא כלי מאוד טוב לקידום בעלי מקצוע ועסקים מתחומים שונים. אם עושים את זה נכון, אפשר לראות תוצאות איכותיות בהקדם.
מעוניינים לפרסם מאמר באתר המלצה?
חייגו 0722-400-400
או שלחו מייל ל info@hamlatza.co.il ונחזור אליכם בהקדם
נושאים נוספים באתר "המלצה" שאולי יעניינו אתכם:
|
|