מתי בפעם האחרונה קראתם כתבה שהייתה באמת מעניינת? כזאת שמדברת אליכם, בשפה שלכם, וסוחפת אתכם למשך דקות ארוכות? אולי כזאת ששלחתם למספר חברים, ואפילו הרהרתם בה הרבה אחרי שקראתם בה? בעולם בו יש הצפה של תוכן ועומס על הגולשים, נשאלת השאלה היכן ניתן לקרוא כתבות מעניינות?
כתבות הפכו לחלק משגרת היומיום שלנו. אנחנו קוראים אותן באוטובוס, בשירותים, ובזמן הפנוי. הן מופיעות בפייסבוק, במדיה החברתית ובאתרי החדשות. אי פעם עצרתם את עצמכם לשאול, מה איכות התוכן שאתם צורכים? ואולי כדאי לפלטר אותו ולבחור היטב מה אנחנו קוראים?
בשנים האחרונות רובנו זנחנו את הספרים לטובת הטלפון. התוכן בנייד הוא מיידי, קל לעיבוד, וברוב המקרים מטורגט בדיוק למה שמעניין אותנו. תשומת הלב שלנו קצרה, וקשה לנו לשמור על ריכוז למשך דקות ארוכות. תשמחו לשמוע שאת התחושה שמקבלים מספר טוב אפשר לקבל גם מכתבות מעניינות, אם רק היינו יודעים כיצד למצוא אותן.
רובנו מבלים שעות רבות בטלפון במהלך היום. אם גם ככה אנחנו בטלפון, כדאי לפחות להקפיד על האיכות של מה שאנחנו צורכים. גם אם פירוש הדבר הוא להשקיע עוד מאמצים לחיפוש כתבות מעניינות, כדאי להיאזר בסבלנות מאשר לצרוך את התוכן הראשון שקופץ לנו מול העיניים. במידה ואתם סקרנים ואוהבים ללמוד דברים חדשים, תוכלו לנצל את זמן קריאת הכתבות להרחבת הידע הכללי, ולצלול לתוך עולמות תוכן שמעניינים אתכם.
לא פעם יוצא לנו לקרוא כתבה ולגלות שבסופה נמצא לינק, או טופס להשארת פרטים, שגורם לנו לחשוב אם מה שקראנו עד עכשיו היה אמיתי, או שרק ניסו למכור לנו משהו. עם המגמה של מעבר השיווק לאונליין, קשה למצוא מאמרים אובייקטיבים, כאלה שידברו אלינו ויסחפו אותנו. בעיה נוספת היא איכות התוכן, קיימים לא מעט אתרים שמציעים קונטנט צהוב, רדוד, שכל מטרתו היא לגרום לנו להקליק על הכתבה הבאה, מבלי באמת לתת לנו ערך.