מאמרים

החלטתם לנסות לכתוב את המאמרים לעסק בעצמכם, רק שאתם לא לגמרי בטוחים שהצלחתם במשימה. כשזה נוגע לתוכן, חשוב לשמור על רמה גבוהה, להעניק ערך, ולפרסם תוכן איכותי. אז איך עושים את זה נכון?

מאמרים שנותנים ערך

קיימות באינטרנט לא מעט כתבות, חלקן לא נותנות ערך ממשי וחלקן האחר הולכות סחור וסחור מסביב לנקודה. הסיבה היא שבעלי עסקים רבים מפחדים לפעמים לתת ערך בחינם, מחשש שלקוחות פוטנציאליים לא ירצו לשלם על המוצרים בתשלום. בפועל האפקט הוא הפוך - ככל שניתן יותר ערך כך נגדיל את הסיכויים לרכישה, ונהפוך את עצמנו לאוטוריטה. אם באמת הצלחנו במשימה מעל ומעבר, הגולשים ישלחו את האתר לחברים שלהם, ויצרכו את התוכן שלנו על בסיס קבוע.

מאמרים ממוקדים ותכליתיים

כמה פעמים קורה לנו שאנחנו מחפשים שאלה מסוימת בגוגל, נכנסים לכתבה כלשהי ומוצאים מאמרים שהולכים סחור וסחור, וצריך לדלות את התשובה לשאלה מבין משפטים מסורבלים וארוכים. התוצאה הסופית היא שאנחנו מותשים, וכנראה שלא נרצה לבקר באתר הזה שוב, בטח שלא להיעזר בשירותיהם. הגולש גם ככה סורק את הטקסט, וגם ככה כל כך קשה לתפוס את תשומת הלב של הגולש. הכתיבה הממוקדת והחדה מקלה על הגולש להבין את המסר בקלות, מבלי לאתגר אותו בפסקאות ארוכות.

פונטים ותמונות

כשמדברים על מאמרים, הנראות שלהם לא פחות חשובה מהתוכן. חשוב לשים את הדגש על עיצוב נעים לעין, שמתכתב עם הצבעים של הלוגו של העסק ועם הצבעים של האתר. חשוב לשמור על רווחים סבירים בין הפסקאות, ולהשתמש בפונטיים ידידותיים. לא פעם מתרחשת נטישה עוד לפני שקוראים את הטקסט, בגלל הנראות המעייפת שלו. הכוונה כמובן לרווחים בין השורות, גודל מתאים, ואיך אפשר בלי תמונות שמתאימות בהקשר של הכתבה, ושוברות את רצף הטקסט הארוך.

מאמרים שמדברים בשפה של קהל היעד

זה לא סוד שכדי למשוך את קהל היעד אנחנו צריכים לדבר בשפה שלו. ברגע שגולש יקרא את הטקסט שלנו ויגיד ״וואלה, המאמר הזה מדבר עלי״ הוא יוכל להזדהות, וכך נוכל לרכוש את אמונו. השפה שלנו משתנה בהתאם לקהל ובהתאם לתחום. למשל, אם אנחנו כותבים מאמרים לעולם הלייף סטייל, כמובן שלא נשתמש באותה שפה כמו לעולם טכנולוגי או שיווקי.

לא להבהיל את קהל היעד

במיוחד כשמדובר בנושאים מורכבים יותר להבנה, חשוב לשמור על מינון נכון של מושגים מקצועיים. כשאנחנו רואים טקסטים עם מונחים מורכבים, במיוחד בנושאים שאנחנו לא מבינים, זה יכול להבהיל אותנו, ולגרום לנו לנטוש את המאמר כשם שבאנו.
מצד שני, מונחים מקצועיים מראים שאנחנו יודעים על מה אנחנו מדברים, ושאנחנו מומחים בתחומנו. במידה ובחרנו להשתמש במונח מאתגר, תמיד אפשר לשים לינק להסבר או למאמר אחר בנושא, כדי לפשט את הקריאה ולתת ערך על הדרך. הכול מתחיל ונגמר בהכרות עם קהל היעד, והתאמה של הרמה המקצועית להכרות של הקהל עם התחום שלנו.

עם הזמן תוכלו ליישם את הטיפים ולהשתפר בכתיבה.

לא בטוחים כיצד לכתוב מאמרים טובים? תמיד תוכלו להיעזר בכותבי תוכן מקצועיים שיכתבו עבורכם את הכתבות והתוכן שאתם צריכים.

רישום המלצה חדשה
המלצות טיולים בארץ
המלצות טיולים בארץ
המלצות טיולים בחול
רישום עסקים לאתר