יש אסטרטגיות רבות להדפיס כרטיסי ביקור בימינו. לכל אחת מהן יש תכונות ייחודיות, שימוש במוצרים שונים ומשטחי הדפסה שונים. במאמר קצר זה, נראה כמו דוגמאות לכרטיסי ביקור מובלטים ונקבל כמה עצות להדפסת כרטיס כזה.
ראשית עלינו להבין את הערך של כרטיסי ביקור מובלטים. כרטיסים אלה הם האוסטין מרטין או היגואר של כרטיסי הביקור, לכן גם יקרים יותר. שימוש באסטרטגיה הנקראת תרמוגרפיה שמייצרת תוצאה מובלטת או "שקועה", וכוללת מרקם בסיסי גבוה בו-זמנית, מאפשרת להוציא כרטיס יצירתי ואיכותי.
חשוב לזכור שלמרות שכרטיס מובלט מודפס בטכניקה תרמוגרפית, הכרטיס הראשוני אינו מיוצר באותה טכניקה, רק השלב הסופי.
ליצירת כרטיס מובלט אין צורך בטכנולוגיה מיוחדת בכלל. אתה אפילו יכול להפוך את הכרטיס הקיים שלך למובלט. פשוט בחר את הכיתוב אותו תרצה להבליט ותן לבית דפוס הקרוב לביתך לעשות את העבודה.
" תמיד כיף לעדכן את העסק וכרטיס הביקור שלך, להראות ללקוחות ולמתחרים שאתה מתקדם בעקביות ומעודכן בדברים הכי עדכניים. צלצל לבית הדפוס שלך ושאל אם הם יכולים להדפיס כרטיסי ביקור מובלטים, אם לא, יש המון בתי דפוס שיכולים. פשוט חפש בגוגל או כל מנוע חיפוש אחר וגלה בתי דפוס שונים המסוגלים להדפיס כרטיסי ביקור מובלטים. עוד על הסגנון, הבלט את הלוגו של העסק או כל מידע שתרצה שיעבור ללקוח מהכרטיס שלך".
הוצאות
חשוב לזכור כי שיטת הדפסה זו היא ישנה ומה שיוצר את הבליטות זה בלוק המבליט את הכיתוב ומטביע גם דיו. מה שהופך את שיטה זו ליקרה יותר הוא הכנת הבלוק לצורך ההבלטה. את הבלוק צריך להכין במיוחד עבור לצרכי העסק שלך או למידע אותו תרצה להבליט.
"עכשיו, שאנו מבינים מה זה כרטיס ביקור מובלט, אפשר לגשת לבית הדפוס להדפסת הכרטיס ביקור הבא שלך. חשוב לזכור לבקש דוגמאות ולעשות סקר שוק בין בתי הדפוס השונים, רוב בתי הדפוס ישמחו לשלוח כמה דוגמאות לעבודות שביצעו בעבר".
הדפסת כרטיס ביקור – עצות לייחוד כרטיס הביקור שלך
לכל אחד יש כרטיס ביקור, אבל לא כל כרטיס הוא מדהים. כיום הטכנולוגיה מאפשרת הדפסת כרטיסי ביקור מיוחדים עם אופציות שונות- חלונות קופצים, חיתוכים מיוחדים, כיתובים מיוחדים ועוד. כרטיס שאינו בולט בשוק לא ימשוך את תשומת לב הלקוח. לכן, עיצוב נכון ומחושב של הכרטיס טרם הדפסתו הוא קריטי.