טיפים לפרסום מאמרים ברשת

 

אחד הכלים החשובים ביותר לשיווק וקידום בתי עסק, בעלי מקצוע, מוצרים ושירותים, ובפרט אתרי אינטרנט, הוא פרסום מאמרים וכתבות ברחבי הרשת. זה לא מספיק לכתוב מאמרים אך ורק באתר שלנו בשביל שהגולשים שייכנסו אליו יוכלו לקרוא אותם ולקבל מאיתנו מידע באופן ישיר, אנחנו צריכים לפרסם מאמרים גם באתרים אחרים.

 

פרסום מאמרים ברשת, נחשב מאז ראשית ימי האינטרנט ובוודאי מאז שהחל להיווצר התחום של קידום אתרים, לכלי חיוני לצורך פרסום, שיווק וקידום. בדיוק כמו כלים אחרים שהם רלוונטיים לשם כך. ההבדל הוא, פרסום מאמר חייב להיעשות באופן מקצועי ומדויק, מהתחלה עד הסוף, מאחר ובמובנים מסוימים, הוא הפנים של הגורם שעומד מאחוריו, בין אם זה בעל מקצוע, בעל עסק, או מישהו מטעמם שעובד בשביל לפרסם ולקדם אותם.

מדוע חשוב לפרסם מאמרים ברשת

בחלק הבא של המאמר נציג טיפים כיצד מפרסמים מאמרים בצורה נכונה ברחבי הרשת. כעת אנחנו נציג מספר נקודות שיסבירו מדוע חשוב לפרסם מאמרים מקצועיים במקומות שונים ולא רק באתר שלנו באופן ספציפי.

 

הסיבה הראשונה היא מאוד פשוטה, רוב הגולשים לא בהכרח מגיעים אל האתר שלנו. בשביל לגרום להם להיכנס לאתר שלנו או להכיר את העסק, מוצרים ושירותים שאנחנו מציעים, אזי שעלינו לפרסם תכנים מקצועיים שיגרמו להם לרצות להיכנס לאתר שלנו וליצור איתנו קשר.

 

הסיבה השנייה היא, ישנם אתרים שעוסקים בתחום שלנו באופן מקצועי. למשל, אתרים שעוסקים בתחום התיירות. אם אנחנו נפרסם מאמר באתר, אז גם נייצר לעצמנו רזומה רציני של אנשי מקצוע מביני עניין, וגם אנחנו נוכל למשוך גולשים שמגיעים לאתר מסוג זה, להיכנס לאתר שלנו ולהתעניין בשירותים שאנחנו מציעים להם.

 

הסיבה השלישית קשורה לתחום הקידום. אחד הכלים החשובים לקידום אתרים על פי גוגל, הוא היכולת שלנו גם לפרסם מאמרים במקומות שונים, לייצר רלוונטיות לגולש, וגם לקבל קישורים מאתרים שקשורים לתחום שלנו. דרך פרסום מאמרים ברשת, אנחנו יוצרים שיתופי פעולה, יוצרים קשרים וכן יכולים לקדם את האתר שלנו. זה כלי חשוב והכרחי לשם כך.

 

הסיבה הרביעית, בסופו של דבר יש גבול לכמות התכנים שאנחנו יכולים לייצר ולפרסם באתר שלנו. לכן חשוב שנפרוס את הפרסום שלהם על פני מקורות שונים. זה הרבה יותר "בריא" והרבה יותר חכם, בשביל שלא נחזור שוב ושוב על אותם תכנים באתר שלנו.

טיפים רלוונטיים לפרסום מאמרים ברשת

טיפ ראשון – תבחנו מי קהל היעד שאמור לקרוא את המאמר

לפני שניגשים לכתוב מאמר, תבחנו מי קהל היעד של האתר, במה האתר מתעסק, לשם מה אנשים נכנסים אליו. כך תוכלו לדעת איך לפנות במאמר אל קהל הקוראים הפוטנציאלי.

 

טיפ שני – תבחרו אתרים רלוונטיים עבור העסק שלכם

יש הרבה מאוד אתרים שיאפשרו לכם לפרסם מאמרים שכתבתם. בין אם מדובר על אתרים של עסקים ובעלי מקצוע ובין אם מדובר באתרים כלליים שמציעים אופציה לפרסום מאמרים מסוגים שונים.

חשוב לבחור אתרים רלוונטיים עבורכם ולא לפרסם את המאמרים שלכם בכל מקום. כך גם תזכו לחשיפה רלוונטית, וגם תוכלו לקדם את האתר שלכם בצורה נכונה.

 

טיפ שלישי – תכתבו דברים חשובים, רלוונטיים ואטרקטיביים

פרסום מאמר ברשת יש לו מטרה והיא לא בהכרח רק שהמאמר יוצג אלא גם לספק מידע רלוונטי לגולש. לכן חשוב שהמאמר יכלול מידע שיכול לשרת את הגולש ולא למלא תוכן לחינם.

 

טיפ רביעי – תבחנו היטב מה אתם מגישים לפרסום

לפני שאתם שולחים מאמר לפרסום, תבחנו היטב איך הוא בנוי, איך הוא נראה, האם הוא עבר עריכה, הגהה. תנסו לדמיין את הגולש מתיישב מול המחשב וקורא אותו. תוודאו שהוא קריא ברמה סבירה פלוס.

 

טיפ חמישי – תחפשו כל הזמן מקורות חדשים לפרסום

כל הזמן אפשר למצוא אתרים שיפרסמו תוכן מקצועי, שיווקי. תחפשו בלי הפסקה ותפרסמו בכמה שיותר מקומות שיכולים להתאים למטרות ולצרכים שלכם.

 

 

 

 

פרסום מאמרים וכתבות

מעוניינים לפרסם מאמר באתר המלצה? 

חייגו 0722-400-400

או שלחו מייל ל info@hamlatza.co.il ונחזור אליכם בהקדם

 

נושאים נוספים באתר "המלצה" שאולי יעניינו אתכם:

 

 

 

 

 

 

רישום עסקים לאתר
המלצות טיולים בארץ
המלצות טיולים בחול
רישום המלצה חדשה
המלצות טיולים בארץ