בעידן הרשתות החברתיות, פעמים רבות דווקא רשת חברתית טובה ואמינה נדחקת לפינה. וזה מה שקורא לטוויטר. בעלי עסקים לא מעטים מעדיפים לוותר על הרשת הזאת ולפנות לאמצעי שיווק אחרים, וזאת מבלי להבין כמה כוח טמון ברשת הזו וכמה לקוחות פוטנציאליים אפשר להפסיד אם לא נמצאים בטוויטר. אמת, מכיוון שמדובר ברשת של ציוצים מהירים ומידיים, אין מקום לשהיות. עליכם להגיב במהירות לתגובה כלשהי. אך אם אתם מעוניינים להרחיב את מאגר הלקוחות שלכם, כדאי למנות אדם שיהיה זמין בטוויטר לגולשים. כמו כן, ישנם כמה דברים חשובים שכדאי להביא בחשבון כאשר פותחים חשבון עסקי בטוויטר.
מעוניינים למשוך את תשומת לבם של הגולשים? הקפידו על תמונת קאבר טובה ודאגו לכך שהלוגו שלכם יהיה זהה למותג שאתם מקדמים. באמצעות העיצוב הנכון, ניתן ליצור סביבה נעימה, כך שגולשים ירגישו בנוח לפנות אליכם. תבלו את העמוד העסקי שלכם במעט מידע עליכם – מי אתם ומה עושה העסק שלכם.
בניגוד לרשתות אחרות שאינן סבלניות כלפי פרסומים חוזרים ונשנים, הרי שבטוויטר, במסגרת פרסום עסקים בטוויטר, ניתן בהחלט לפרסם את אותו יותר מפעם אחת, רק שחשוב להקפיד לעשות זאת בימים נפרדים ולא באותו היום. מעבר לכך, גם אם מדובר באותו הפרסום, מומלץ לגוון בין הטקסטים והתמונות לאותו המוצר.
לאור הציוצים הרבים שיש בטוויטר, חשוב לשמור על תדירות הפוסטים ולא "להיעלם". ישנם בעלי עסקים אשר מתחילים לעבוד על העמוד, לצבור עוקבים ואז להיעלם בפתאומיות. ה"היעלמות" הזו עלולה לפגוע בעוקבים שלכם, ולכן כדאי ללמוד היטב את רזי הטוויטר, להעלות פוסטים בקביעות וכך לשמור על קשר עם הגולשים. כמו כן, אל תשכחו שהשיווק בטוויטר תלוי רבות במהירות התגובה שלכם. כך למשל, עליכם להיות ערניים במיוחד על מנת לזהות טרנד הקרוב לתחום העיסוק שלכם ואשר נמצא כרגע בעלייה. השתמשו בהאשטאגים הנכונים על מנת לקדם את הפוסטים שלכם באמצעותו.
לחפש קשרים אמתיים
ברשת הטוויטר, כמו ברשתות האחרות, מצויים גולשים אשר כותבים הודעות סתמיות למדיי כמו "מסכים עם כל מילה" או "אהבתי". אל תהיו הגולשים האלה. חפשו את האנשים הפוטנציאליים שיכולים לפרסם את המותג שלהם, עשו פייבוריט לציוצים שלהם ונסו להתחיל עמם בשיחה סביב התחום המשותף לשניכם.
לא על הטקסט לבדו
אמנם על מנת לכתוב ציוצים טובים יש צורך לשלוט היטב ברזי השפה העברית, אך אל תסתפקו רק בהודעות טקסט כאשר אתם מצייצים בטוויטר. הגולשים, מצדם, מעוניינים לראות תוכן ויזואלי כמו תמונות או סרטונים. אל תוותרו עליו. כמובן, לא מומלץ להפיץ את אותן התמונות שוב ושוב, ורצוי בהחלט לגוון.
עודדו את הגולשים לשתף את הפוסט
אנחנו לא כל כך טובים בשיווק עצמי, אבל לפעמים מילה אחת המעודדת את האחרים לשתף את הציוץ יכולה לעשות פלאים. בקשו בעדינות מהגולשים להגיב או ליצור עמכם קשר, ותופתעו לגלות כמה הבנה תקבלו בחזרה.
פרסום עסקים בטוויטר דורש תוכן ייחודי משלו. ישנם בעלי עסקים המשתמשים בתוכן ממוחזר עבור פוסטים בטוויטר. עניין הוא שלכל רשת חברתית יש שפה משלה, ועל כן, אם אתם מעוניינים להגיע לתוצאות שיווק טובות ומועילות, כדאי להתאים את שפת הפוסטים לטוויטר. בדרך זו העסק שלכם ייראה אמין יותר בעיני רבים.
על מבצעים והטבות
אם אתם מעוניינים לצבור יותר עוקבים, כדאי להציע הטבות לעוקבים הקיימים שלכם. תוכלו ליצור קופון מיוחד המעניק הנחה לעוקבים. ניתן גם לשלב משחקים, תחרויות ועוד.
הקידום עדיין לא עובד? נסו פרסום בתשלום
אם אתם חדשים בתחום פרסום עסקים בטוויטר, כדאי לשלם לרשת עבור הפרסום שלכם. כמו כל רשת חברתית אחרת, גם טוויטר יכולה לתת לכם את הדחיפה הראשונית באמצעות תוכן ממומן. זוהי ההזדמנות להגיע לקהלי יעד חדשים ולבדוק את אמצעי השיווק והקידום שלכם. כמובן, ככל שיעבור הזמן, תלמדו להשתמש יותר ברשת החברתית לצרכים האישיים שלכם. מעבר לכך, לרשותכם עומדים כלי הניתוח הפנימיים של טוויטר כדי ללמוד עליהם יותר ולראות כיצד אתם יכולים להשתמש בהם לטובתכם האישית, בין אם על מנת ללמוד על קהל הצרכנים שלכם ובין כדי לשפר את אמצעי השיווק העומדים לרשותכם.
נושאים נוספים באתר "המלצה" שאולי יעניינו אתכם:
מתכונים מומלצים / מתכוני השף הפשוט קובי פרידמן
__________________________________________
הקמתם עמוד עסקי מרשים? מצויין!! הגיע הזמן שעוד לקוחות חדשים ייחשפו אליו
קחו 5 דקות הפסקה והירשמו לאתר
אלפי גולשים כל יום באתר המלצה מחפשים עסקים איכותיים בתחומים שונים
ניתן להירשם לפרסום עסקים עם כרטיס עסק חינמי או כרטיס עסק מקודם בתשלום
למה אתם מחכים? הירשמו והתחילו לצבור המלצות מלקוחות מרוצים